w i f u e
wifue of your bias
about bias stuff link home skins twitter Facebook Art Trade Instagram
credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image
Re-edit : AINA ZAIRULNIZAM,SYAFIKA ATILIA
Best View: Google Chrome

Older Post > | < Newer Post
Merentas Desa ^_^
Friday 22 February 2013 | 20:49 | 0 comments

Assalamualaikum....dan selamat malam...
Hari ni kan..dekat sekolah aku ada menjalankan MERENTAS DESA..well..dalam blog kami yg D.I.A.M.O.N.D tu one of the member dah update kat situ so you all nnt visit la here ..bace entry tu..haha promote pulak..haha ye la kan*ade kisah aku little bit muahehehe*...yup semue yang ditaip oleh cikgu noodle sangat betul..cehhwahh..mmg dalam group diamond ni aku yang paling bersemangat dan aku yang paling didepan..ala susah sangat bace je la ekk..*pleasee buat muke sedih*
Tahun lepas aku dapat no. (kire checkpoint la) 50..hehe dapat mata wei..nombor checkpoint sampai 100..so kire aku ni laju la kan..hehe *riak gile Astagfirullahalazim* dalam tingkatan 3 tu punye ramai tapi pingat cume dapat sampai 20 je..hurmm..mmg x de harapan nak menang wei...Then tahun ni aq dapat no...*drum please..* hehe nombor 49 .. meningkat la kire kan??hehe even satu jek pon..kire well x sangka meningkat..tapi kan aku rase aku sepatutnye nombor 50 jugak..hehe sebab kawan aku die x ambil nombor tu kat cikgu...bile aku dah pegang nombor 49 tu..baru kawan aku patah balik kat cikgu..haha..tapi ape nak bikin?? bende dah lepas jangan dikenang...cehwahh jiwang seyh..hahaha tapi ade due pengalaman merentas desa yang paling aku x dapat lupekan...first..dekat sekolah SMK TAMAN MALURI ..aku lari ngan kawan aku yang laju..pastu aku tinggal kawan aku dekat belakang ...aku dapat nombor 11..mmg best perasaan tu sebab wakil rumah hijau *untuk sekolah tu la..* waktu ni form 1...hehe pastu Form 1 jugak SMK TUNKU BESAR BURHANUDDIN *panjaaang nye hehe*hehe sekolah ni sekolah asrama ..pastu aku duduk dekat situ 1 MINGGU je... :p ..merentas desa yang ni mmg semangat gile la kan sebab first time merentas desa..*maluri tu second time..sekolah tu lambat sikit* lari punye lari punye lari tetiba ade akak mane ntah tolak den..so den terjatuh...terguling den dekat jalan tu..pity of me x de sape-sape pon tolong dah la tu hari betul pulak tu..hari practise x de pon nak jatuh...tapi sebab semangat tu den bangun den lari balik sampai terserempak ngan kawan den... That's my story.. *perasan x aku cakap DEN sebab sekolah tu dekat Negeri Sembilan* okey la bye...
One more thing kalau nak tengok gambar visit la blog yg di rekeman...hehehe