w i f u e
wifue of your bias
about bias stuff link home skins twitter Facebook Art Trade Instagram
credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image
Re-edit : AINA ZAIRULNIZAM,SYAFIKA ATILIA
Best View: Google Chrome

Older Post > | < Newer Post
Happy birthday Aina Nazura
Thursday 7 November 2013 | 08:00 | 2 comments

Assalamualaikum..Haa Kalau korang kenal dengan blogger Aina *tekan ni pada 7/11/2013 adalah tarikh kelahiran dia yang ke... *Nak tahu umur dia pergi siasat.

Aina aku cuma nak ucapkan SELAMAT HARI JADI. Aku nak mintak maaf kalau aku ni selalu tanya kau benda-benda yang tak berfaedah, pasal blogging berkali-kali, Chat-on lah bagai.. Semua lahh. Aku buat blog tahun 2011 tapi aku aktif pon sebab aku tahu yang kau adalah salah seorang blogger.So memang aku pun start aktif bulan Jun hari tuh *kott. And ye kat sekolah hari tuh aku ada cakap kan yang aku hari-hari bukak blog kau pastu kau kata blog kau best..Actually memang pon.. Saja je aku tak nak mengaku. cehhwahh.

Suatu hari yang lepas di sekolah
Me: Aku hari-hari bukak blog kau. Aku tekan nuffnang kau.
Aina: Eleh blog aku best lahh tuhh..
Me: Ehh mane ada..Aku bosan aku bukak la blog kau tekan lah nuffnang kau.
Aina: elehh iye latuhhh..Ala aku tahu blog aku best hahaha
*Memang best ponn..Tapi memang aku bosan pon..hehehe

Apa-apa pon tengok doodle tuh berbicara. Doodle tu bukan kau..Yang tudung purple dan comel gitu aku tau.hehehe



BTW, Aina entry ni aku set time..Tahu tak?? Aku takut birthday kau aku tak wish maklumla kedit tak de. Then, aku takut aku kat kampung..Next, aku takut kalau aku ada kat rumah line internet aku slow so tak boleh nak update..