w i f u e
wifue of your bias
about bias stuff link home skins twitter Facebook Art Trade Instagram
credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image
Re-edit : AINA ZAIRULNIZAM,SYAFIKA ATILIA
Best View: Google Chrome

Older Post > | < Newer Post
Ramadhan Al-Mubarak (kosong-kosong)
Saturday 28 June 2014 | 19:12 | 4 comments


Assalamualaikum...

*Tarik nafas......HEMBUS fuhh oughh oughh what? 2 April last post updated?
Alhamdullilah GA tuh menang topup RM5 huahahaha.

Sebelum tuh i want to change my "panggilan". From Atilia to Aku *sorry to the older because after read read read and read again my oldest entry I feel like ohhh thats not me. I'am really really apologize.

KOSONG-KOSONG..
you kosong I kosong. we start it again okay? hahahaha *TERambil idea Astro disitu. hehee. 1Ramadhan jatuh pada 29 June 2014 and korang tahu tak betapa gembiranya aku sebab.... TOMORROW will be 1 Ramadhan and my BIRTHDAY. To anyone yang birthday dia sama dengan aku p/s: takpe tahun lain pon.haha tell me. Kalau rajin I wish you tapi comment la yekk. Bukan semua orang dapat rasa 1 ramadhan sama dengan birthday dia. Syukran Jazilan Ya Allah.
Aku nak tengok esok dema-dema yang aku rapat ingat tak birthday aku. Tak ingat siap la kome. hahahhaa.
Bulan Ramadhan adalah bulan yang paling mulia
Maybe bulan ramadhan ni blog akan aktif semula. Mungkin mungkin InsyaAllah.

Semua syaitan akan diikat menjelang Maghrib ni.
After I post this entry just a few minutes syaitan semua diikat. Jadi nanti kalau ada yang nak temberang waktu puasa ni ingatlah itu hanyalah nafsu kalian . Tak boleh nak salahkan syaitan sebab mereka diikat. Fikir-fikirkanlah.

Sampai disini sajalah entry kali ini.
Assalamualaikum.
Comment la dengan ikhlas-seikhlas ikhlasnya.
xoxo