w i f u e
wifue of your bias
about bias stuff link home skins twitter Facebook Art Trade Instagram
credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image
Re-edit : AINA ZAIRULNIZAM,SYAFIKA ATILIA
Best View: Google Chrome

Older Post > | < Newer Post
MEET EXO FACE TO FACE LIVE!
Saturday 5 July 2014 | 13:07 | 0 comments

Assalamualaikum w.b.t

Annyeonhaseyo !! Selamat pagi ^_^ . Ehh pagi? Maaf Selamat tengah hari. Tadi kemas bilik , tampal poster, sapu sampah dalam bilik *dah lama tak kemas bilik hahaha.Haaa mesti ada orang baca entry ni kalau aku letak tajuk macam tuh kan? hehehe Mianhabnida. Tapi serious aku jumpa diaorang face to face live lagi TAPI dalam mimpi. heeee Tak semua orang dapat jumpa idola mereka dalam mimpi sekalipun kan? kan? jawablahh.

 

Haa. Kenal kan.. kenal kan ? Jyeahh Main character dalam mimpi tuh EXO. *Woooahhhh. Aku minat dekat BAEKHYUN tapi.....malangnya dia tak ada dalam mimpi. *Sad thing. Tapi yang aku ingat and yang paling aku nampak LUHAN. Tahu tak perasaan aku jumpa diaorang LIVE? Diaorang datang sekolah aku then jalan dekat tepi semua kelas tapi yang peliknya dia cuma masuk dalam kelas aku je. Memang kelas lain dah pandang Slengg dah kat kelas kitaorang.

Part yang paling best.. First aku nampak Luhan and member lain tapi samar-samar je then belakang diaorang aku nampak INFINITE. *Awwwwww tapi yang pelik tapi benarnya aku tak menjerit dalam mimpi tuh maybe aku nak control aku punya Ke-excitedtang aku. huahahaha . Again dalam Infinite aku minat L ( kim myung soo ) tapi tak ada jugak aku . Yang aku nampak HOYA. Then aku sedih la kan semua yang aku minat tak ada pastu lepas diaorang semua dah cakap-cakap diaorang semua datang dekat meja aku pastu sorang-sorang peluk aku. *aku tengah type ni pun still teringat lagi betapa gembiranya aku. Tapi yang paling aku ingat la kan mmg ramai peluk aku tapi yang aku nampak HOYA. Aku dapat rasa pelukan diaorang tuh. Kawan aku jeles pastu semua idol peluk orang yang ada dalam kelas aku. Then lepas tuh diaorang jalan-jalan dekat kelas lain pulak tapi tak masuk pastu aku tersedar daripada alam mimpi tuh.

Aku cerita dekat kawan aku diaorang yang melebih jerit pulak. hahah diaorang gembira sebab diaorang pun ada dalam mimpi aku tuh so diaorg kira jumpa jugaklakan walaupun tak dapat gambaran aku tuh. Aku rasa korang pun tak dapat gambaran yang aku cerita tu kan. Hmmm biarlah aku sorang je yang dapat gambaran tuh.
Ia sekadar mimpi. Aku tahu mimpi tu tak boleh jadi kenyataan. Memang aku teringin nak jumpa diaorang tapi itu hanyalah sekadar angan-angan. So jumpa face to face dalam mimpi pun jadi lah daripada jumpa dekat TV je kan. Kalau ada jodoh aku jumpa diaorang Alhamdullilah. Kalau tak jumpa tuh takda jodoh la tuh kan.

*Bukan rekaan. Mimpi ni memang aku dapat.

xoxo
syafikaatilialadyboss.blogspot.com