w i f u e
wifue of your bias
about bias stuff link home skins twitter Facebook Art Trade Instagram
credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image
Re-edit : AINA ZAIRULNIZAM,SYAFIKA ATILIA
Best View: Google Chrome

Older Post > | < Newer Post
Running Man Contest
Sunday 6 July 2014 | 22:28 | 3 comments

ASSALAMUALAIKUM.


klik banner untuk join

Senarai Hadiah
1. Dvd Running Man (1x) - paling banyak review/Like
2. Boomark doodle 'handmade' (3x) -  http://www.random.org/
3. Doodle from Miss Kepeng  (2x) - bagi 2 penyertaan terawal

Hasil Kreativiti anda:
syafikaatilialadyboss.blogspot.com
Gambar ats ni handsome tapi yg x over serious dia tuh.

syafikaatilialadyboss.blogspot.com
Episod-200. Piala Impian di Indonesia.

 Gary selalu cakap macam tuh bila rakaman diaorang hari selasa. 
^_^


5 Sebab kenapa saya suka RUNNING MAN
  1. Sebab saya suka program realiti yang agak lasak dan lucu.Hahahaa*tengok dah gelak dah hahahaa.
  2. Sebab dengan running man saya dapat kenal dengan IDOL dan ARTIS South Korea yang lain.
  3. Sebab saya suka tengok "MONDAY COUPLE" bersweet-sweet. Ahahaha
  4. Sebab saya suka tengok permainan yang dimainkan dalam Running Man.
  5. Sebab saya suka PERMAINAN TARIK NAMA ahli lain dan saya suka tengok aktiviti MEMBELOT ahli lain.hehehhee
*Lebih dari 5 saya boleh kasi. Hahahaha. Tambah satu lagi ekk.
Extra : Sebab saya suka tengok diaorang menjelajah ke negara orang lain.