w i f u e
wifue of your bias
about bias stuff link home skins twitter Facebook Art Trade Instagram
credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image
Re-edit : AINA ZAIRULNIZAM,SYAFIKA ATILIA
Best View: Google Chrome

Older Post > | < Newer Post
I AM EXO-L
Sunday 30 November 2014 | 22:58 | 0 comments

Assalamualaikum.

Haaa. Jeles tak?Jeles tak?

Ceritanya begini........
Buat peminat KPOP terutamanya peminat EXO mesti tahu kan official fanclub EXO. Tahu kan? Tahu kan? Kalau tak tahu. Anda bukan peminat tegar EXO. hehehehe.
Website ni dah lama dilancarkan tapi aku baru dapat register as EXO-L. First-first dulu kawan aku cakap yang kalau nak register tak boleh sebab terlalu ramain yang tengah register waktu tu. So buat apa aku nak buang masa kan? Aku pun tak daftar la lagi. Ingat besok-besok lahh last-last haaa amik kau lupa terus.

Next, kan aku ada ckap pasal wifi kat entry lepas kan. So nak dipendekkan cerita tiba tiba aku *jeng jeng jeng aku teringat kat Exo. Aku pun buka la website nak daftar tu. Aku kan sebenarnya tengah tengok POSTER INFINITE pastu dah kenapa pulak aku teringat EXO. 

Aku pun daftar lah dengan harapan dapat menembus masuk website tuh. heheeeh. Then, Fuhhh i just got that card. Website ni kena buka waktu malam baru ada benda best. Kalau waktu siang tak boleh nak buka itu la inilah.Lagi satu yang bestnya tu siapa yg dah daftar dia dapat tengok SECRET PHOTO sent by EXO member. Memang best la. Bukan semua orang dapat tengok gambar tu.

So apa lagi.. Cepat -cepat la Daftar. P/S: Aku dapat tahu yang dekat Playstore and Appstore pon ada.
Just type EXO-L and cari yg By S.M Entertaiment. 

TEKAN SINI. ///EXO-L/// *tekan tu dan anda akan ke laman web tu.

GOOD LUCK. 
Kalau ada yang suruh buat Tutorial for benda ni baru aku buat ok?. Tapi 1 syarat. Kena comment nak la dekat entry ini sahaja. Kalau takde pandai-pandai korang la ok.

WE ARE ONE !!